کد شما در این بخش
6

بارانداز ” شرکت صادرات و واردات ” در بندرعباس به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7288
  • 14 بهمن 1402 - 19:22
بارانداز ” شرکت صادرات و واردات ” در بندرعباس به بهره برداری رسید
اخبار کشاورزی : شرکت بارانداز صادرات و واردات به نمایندگی از ۴۸ واحد تولیدی صنایع تبدیلی غذایی با حضور وزیر جهادکشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار کشاورزی به نقل از ایرنا ، مدیرعامل ” شرکت بارانداز صادرات و واردات ” روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه ظرفیت این شرکت ۴۳۷ هزار تن است، افزود: این شرکت با اعتبار ۱۵ هزار و۸۰۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

محمدعلی دهقان ادامه داد: این شرکت با زیربنای ۹ هزار متر برای ۸۰۰ تن بصورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

اولویت جذب بانوان سرپرست خانوار

وی با بیان اینکه اولویت جذب در این مجموعه بانوان سرپرست خانوار هستند، گفت: بخش‌های این شرکت شامل؛ سردخانه نگهداری در دمای بالای صفر، سردخانه نگهداری زیر صفر و انبار خشک مواد غذایی است.

دهقان تصریح کرد: درصورت راه اندازی فاز دوم این شرکت برای ۲ هزار نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزیر جهاد کشاورزی همچنین از شرکت بسته بندی خشکبار در شهرک صنعتی گمبرون بازدید کرد.

افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان هرمزگان از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به دروازه پیشرفت ایران است.

وزیران کشور، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این سفر ۲ روزه، آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت (یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال) میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه های ریلی نیمه تمام، تامین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاههای استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

استان هرمزگان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۷۱ هزار کیلومتر مربع مساحت و با سواحل طولانی و ۱۴ جزیره ایرانی بزرگ و کوچک در پهنه گسترده آب های خلیج فارس و دریای عمان در حدود چهار درصد مساحت و ۱.۸ درصد جمعیت کشور را در بر گرفته است و از آن به عنوان پایتخت اقتصادی و دروازه پیشرفت ایران یاد می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarkeshavarzi.ir/?p=7288
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.