کد شما در این بخش
4
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس قوی با مشارکت گسترده در انتخابات تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 7476
  • 07 اسفند 1402 - 5:41
مجلس قوی با مشارکت گسترده در انتخابات تشکیل می‌شود
اخبار کشاورزی : انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش اخبار کشاورزی به نقل از ایرنا سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی لازمه تشکیل یک مجلس قوی و قدرتمند برای پیگیری حقوق مردم را حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌ رای دانست.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات، لازمه تشکیل یک مجلس قوی و قدرتمند برای پیگیری حقوق مردم را حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌ رای دانست و گفت: مجلسی که با پشتوانه رای قوی مردمی تشکیل شود زبان برنده‌ای برای پیگیری حقوق مردم خواهد داشت و با قدرت و پشتوانه رای مردم حقوق آنها پیگیری خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این، ما کشوری هستیم که همواره دشمنان علیه ما به توطئه می‌پردازند و با رسانه‌های خود به دنبال ایجاد فتنه و با گروه‌های تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه ما هستند؛ حضور مردم در صحنه خنثی کننده همه این توطئه‌هاست.

راستینه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌ رای علاوه بر خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برای ایجاد فتنه و ناامنی در کشور، مجلسی قوی را برای تدوین قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن تشکیل خواهد داد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarkeshavarzi.ir/?p=7476
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.